Tuesday, August 3, 2010

Understanding Bestfriend :)

Kung yung last post ko ay about sa pag-eemo ko, e ngayon masaya na ako ulit. Nakapag-usap na kami at nasabi ko na ang dahilan kung bakit ako nagdesisyon ng ganun at mukhang naintindihan naman nya yung point ko. Aayusin ko muna ang sarili ko at ang career ko bago ang love. Sinabi ko pa nga sa kanya na, "bestfriend na lang kami", kaso may bestfriend ba na nakahug pa sayo at ang sweet-sweet lang? haha. Parang tanga lang pero at least okay na kami at pinagbigyan nya ako sa hiniling ko.

Syempre ayoko naman na hindi na kami magpapansinan, nag-umpisa kami sa magkaibigan tapos bigla na lang mawawala yun dahil sa paghihiwalay namin. Buti na lang understanding siya. Well kung kami talaga poreber, e di kami talaga. Ganun lang yun. haha:)

8 comments:

Ferbert said...

Mahihirapan lang si J____E nyan. Eh ngayon pa lang ako na ang nahihirapan para sa kanya :(

Dakilang Tambay said...

errrr. close kayo?? hehehe..

Jag said...

That's good OK ka na...Nakiki-FC hehehe...

Unang beses po...

my-so-called-Quest said...

isa ka pa MK. ke ganda ganda (nasa lahi kasi natin ang may itsura! hahaha) pero pagdating sa pagibig nako!!!!!! hahaha

BFF na lang kayo? bukas makalawa nako! hahaha

Popoy Inosentes said...

nagiging complicated talaga once na naging magsyota ang magkaibigan. hindi ko naman sinasabing lahat pero marami ang nasisira ang friendship kapag itinaas na sa level ang pagkakaibigan sa level ng NAGKA-IBIGAN.

oh well, at least naging friends kayo ulit :)

The Gasoline Dude said...

Hmmm... lovers can't be friends. LOL. Sarili kong experience 'yan. I'm bad at breakups. Kailangan ng time and space to move on and move forward.

Pero kanya-kanya naman 'yan. Good luck sa inyo. :)

yeye said...

hindi porke pinili niyang magkaibigan lang kayo ay di ka niya mahal. hindi mo lang alam mas higit ka niyang mahal dahil pinili nya kung saan kayo magtatagal :)


super nakarelate ako dito ate :D

Anonymous said...

Jewelry is women's best friend. It is surely a [B][URL=http://www.tiffanysfree.com]tiffany jewellery[/URL][/B] long lasting gift to your loved ones and enhances ones beauty [U]knockoff tiffany jewelry[/U] with its attention getting charm. So, while buying such beautiful jewelry for [B]3tiffany & co jewellery[/B] your precious ones, you need to make [B]baltimore tiffany jewelry[/B] sure that you get them from trust worthy places. Pandora bracelets, Links of London, Tiffany jewelry [U][B]tiffany jewelry store[/U][/B] offer you top edge designs and high quality jewelry at affordable prices. They are known for their [U][B]tiffany jewelry store[/U][/B] elegant yet bright designs that could match any occasion. Jewelry these brands offer has a specific [B][URL=http://www.etiffanystore.com]tiffany earrings[/URL][/B] meaning that expresses many feelings.

Silver bangles and bracelets of Tiffany jewelry [B][URL=http://www.etiffanystore.com]tiffany necklaces[/URL][/B] are known for their delicate knots and symbols which express unity and harmony. Their heart shaped lockets which express love make [U][B]knockoff tiffany jewelry[/U][/B] their partner feels that they are precious [B]cheap tiffany and co jewelry[/B] and wonderful.

These jewelries are quite famous [B]fake tiffany jewelry[/B] among couples who say that these unique and simple [U]authentic tiffany jewelry[/U] designs of Tiffany jewelry are long-lasting and incomparable. Some [U][B]authentic tiffany jewelry monthly promotion[/U][/B] designs in Tiffany's jewelry date back to decades ago, which make them [B][URL=http://www.tiffanysfree.com]tiffany[/URL][/B] a perfect gift as a heirloom, so that it could be passed from one generation to another, this explains the timeless beauty [U]best website to buy discounted tiffany jewelry[/U] of the jewelry and still be in fashion even after many generations


Links of London is yet another designer [U][B]baltimore tiffany jewelry[/U][/B] jewelry store that offers wide variety of jewelry which [B]tiffany company jewelry[/B] makes every one a proud owner, who ever buy it. These jewelries are outstanding [U][B]tiffany jewelry boxes[/U][/B] jewelry store in London. There are known for its craftsmanship, each [B]tiffany jewelry boxes[/B] and every piece of jewelry is hand made in its workshops situated at [B]fake tiffany jewelry[/B] London. Pendants, necklaces, ear rings studded with immaculate diamonds are completely mesmerizing. Get your self [U]tiffany company jewelry[/U] a best buy in any of these brands, sure you [U]tiffany jewellery uk[/U] well not regret.